FAQ
Ano, všechny produkty prodávané na našich stránkách jsou originální.
Klasické výměny neděláme. Pokud chcete jiný produkt, je potřeba produkt vrátit na adresu uvedenou ve formuláři a v nové objednávce objednat nový produkt, nezávislou objednávku na druhý produkt. Podmínkou přijetí vrácení je ten, že zboží musí mít visačky.
Vrácení je na náklady kupujícího, balíčky odeslané na dobírku nepřebíráme.
Zboží je potřeba zabalit a spolu s formulářem pro vrácení odeslat na adresu:
Olza Logistic - Desportivo sp. z o.oLípová 1986737 01 Český Těšín
Základem pro vrácení je doručení zboží s visačkou, v novém stavu a bez známek používání.
Vrácení peněz na účet je maximálně od 2 do 14 pracovních dnů od momentu doručení balíčku k nám. Vynasnažíme se peníze zaslat čím jak nejdříve.
Každý produkt zakoupený v našem internetovém obchodě můžete reklamovat během 24 měsíců. Pokud má zakoupený produkt vadu nebo je poškozený, měl by být vrácený pomocí příslušného formuláře dostupného na našich webových stránkách. Na posouzení reklamace máme 14 pracovních dnů.