FAQ
FAQ
1) Jsou prodávané produkty originální?
Ano, všechny produkty prodávané na našich stránkách jsou originální.
2) Je možné zakoupený produkt vyměnit?
Klasické výměny neděláme. Pokud chcete jiný produkt, je potřeba produkt vrátit na adresu uvedenou ve formuláři a v nové objednávce objednat nový produkt, nezávislou objednávku na druhý produkt. Podmínkou přijetí vrácení je ten, že zboží musí mít visačky.
3) Je vrácení zdarma?
Vrácení je na náklady kupujícího, balíčky odeslané na dobírku nepřebíráme.
4) Jak vrátit zboží?
Zboží je potřeba zabalit a spolu s formulářem pro vrácení odeslat na adresu:
Olza Logistic - Desportivo sp. z o.oLípová 1986737 01 Český Těšín
Základem pro vrácení je doručení zboží s visačkou, v novém stavu a bez známek používání.
5) Po jak dlouhé době obdržím vrácení peněz?
Vrácení peněz na účet je maximálně od 2 do 14 pracovních dnů od momentu doručení balíčku k nám. Vynasnažíme se peníze zaslat čím jak nejdříve.
6) Můžu reklamovat produkt koupený u Vás?
Každý produkt zakoupený v našem internetovém obchodě můžete reklamovat během 24 měsíců. Pokud má zakoupený produkt vadu nebo je poškozený, měl by být vrácený pomocí příslušného formuláře dostupného na našich webových stránkách. Na posouzení reklamace máme 14 pracovních dnů.